Bildiriler
- Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalık Düzeyleri ile Yeniden Kavramsallaştırılmış Aile Benzerlik Yaklaşımına Dayalı Bilimin Doğası Anlayışları Arasındaki İlişki29.05.2024 - 29.05.2024Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe12. International Summit Scientific Research CongressDURUK ÜMİT,Aydınlı Pelin,AKGÜN ABUZERhttps://www.gapzirvesi.org/Ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Modsal Betimlemeler08.12.2024 - 08.12.2024Tam metin bildiriUluslararasıTürkçeV. BİLSEL Uluslararası Gordion Bilimsel Araştırmalar KongresiÇiftçi Tuba,DURUK ÜMİThttps://bilselkongreleri.com/kongreler-icerik/v-bilsel-uluslararasi-gordion-bilimsel-arastirmalar-kongresi-78Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı ile Gelecek Nesil Fen Bilimleri Ölçütlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi27.07.2024 - 27.07.2024Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe3. Uluslararası Uludağ Bilimsel Araştırmalar KongresiDoğan Ceylan,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERhttps://www.isarconference.org/bursaA PRACTICE-BASED FRAMEWORK FOR THE TRANSFER OF SELFREGULATION SKILLS: THE SRL-AIDE MODEL02.06.2023 - 02.06.2023Tam metin bildiriUluslararasıTürkçeHAGIA SOPHIA 6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIESDURAN SERBAY, DURUK ÜMİT, TÜRKARSLAN Mervehttps://www.ayasofyakongresi.com/_files/ugd/614b1f_3204c280f2564f07aff18ccc070113b7.pdfA NEW PERSPECTIVE ON SELFREGULATED LEARNING PROCESSES: MASRL MODEL02.06.2023 - 02.06.2023Tam metin bildiriUluslararasıTürkçeHAGIA SOPHIA 6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIESDURUK ÜMİT, DURAN SERBAY, İMER İREM, KOCABÜK Ayşehttps://www.ayasofyakongresi.com/_files/ugd/614b1f_3204c280f2564f07aff18ccc070113b7.pdfMilli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarına İlişkin Görüşleri21.04.2016 - 21.04.2016Özet bildiriUlusalTürkçe25. Ulusal Eğitim Bilimleri KongresiCOŞKUN FATMA,DURUK ÜMİTOrtaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Mantıksal Düşünme Beceri Düzeyleri26.11.2022 - 26.11.2022Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe3. Uluslararası Dicle Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon KongresiKaya Büşranur, DURAN SERBAY, DURUK ÜMİThttps://www.isarconference.org/dicle-1SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN RUTİN OLMAYAN PROBLEMLERİ ÇÖZME DÜZEYLERİ23.04.2022 - 23.04.2022Özet bildiriUluslararasıTürkçe6th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCESKAYA Büşranur, DURAN SERBAY, DURUK ÜMİThttps://www.cumhuriyetkongresi.org/_files/ugd/7cf5ba_296424f8d6eb49a38b1a523ee7d6597f.pdfThe March For Science Movement As Unusual Mass Protest For the Sake of Vulnerable Science, So to Speak: A Discourse Analytıcal Approach to Public Science Understanding28.04.2018 - 28.04.2018Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,KILIÇ BETÜL,TOKUR FUAThttps://www.2021.icemst.com/Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Bilimsel Sorgulamanın Temel Özelliklerinin Temsili23.12.2021 - 23.12.2021Özet bildiriUluslararasıİngilizce2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar KongresiDURUK ÜMİT, TOKUR FUAThttps://www.kongreuzmani.com/site.html?https://www.istanbulkongresi.orgOkul Öncesi Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri ve Deneyimleri17.02.2020 - 17.02.2020Özet bildiriUluslararasıTürkçeUluslararası Akademik Araştırmalar KongresiDURUK ÜMİT,AKTAŞ ENİSEFIDELITY OF IMPLEMENTATION OF NATURE OF SCIENCE INSTRUCTION STUDIESBASED ON CONTEXT CONTINUUM09.10.2020 - 09.10.2020Özet bildiriUluslararasıİngilizceCUKUROVA 5th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCEDURUK ÜMİTFen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Çevreye ve Sürdürülebilir Kalkınmaya İlişkin Görüşleri02.05.2019 - 02.05.2019Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,Özgün Saynur,AYKUT NURSELfile:///C:/Users/GC3BClden/Downloads/UBEST20Tam20Metin20(1).pdfFEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ORTAK BİLGİ YAPILANDIRMA MODELİNE VE 5E MODELİNE DAYALI DERS PLANLARI YOLUYLA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ ÖĞRETİM PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ18.10.2017 - 18.10.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçeII. International Academic Research CongressAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,KILIÇ BETÜLAKTİF ÖĞRENMEDE GERÇEK KATILIM MODELİNİN 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ18.10.2017 - 18.10.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçeII. International Academic Research CongressAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,Ceylan Doğan,KILIÇ BETÜLBOTH LASTING AND TRANSLATED NATURE OF SCIENCE UNDERSTANDINGS. IS IT REALLY POSSIBLE? A COLLABORATIVE INTERVENTION BY MEANS OF INSTRUCTIONAL PLANNING WITHIN HIGHLY-CONTEXTUALIZED EXPLICIT-REFLECTIVE NATURE OF SCIENCE INSTRUCTION18.05.2017 - 18.05.2017Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science TechnologyDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,KILIÇ BETÜL360 DEGREE FEEDBACK: A HOLISTIC APPROACH TO THE INTERACTION OF SELF, PEER, AND TEACHER ASSESSMENT IN A COLLABORATIVE LEARNING PROCESS18.05.2017 - 18.05.2017Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science TechnologyAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,GÜRSOY GÜLDEN,KILIÇ BETÜLFEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVREYE YÖNELİK DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMİN İNCELENMESİ11.05.2017 - 11.05.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçe4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları KongresiAKGÜN ABUZER,TOKUR FUAT,DURUK ÜMİT,YAZAR FATMAInvestigation of the Preservice Science Teachers Environmental Emotions through the Activity of Social Atom19.05.2016 - 19.05.2016Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Research in Education and ScienceTOKUR FUAT,AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTElektrik Devreleri Ünitesinin Öğretiminde Analoji Temelli 5e Öğrenme Modelinin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Olan Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi19.05.2016 - 19.05.2016Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science TechnologyAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,ÇOBAN HACI MEHMETRIASEC Based Content Analysis of Preservice Science Teachers Interest in Science Related Activities They Developed for Teaching Practices19.05.2016 - 19.05.2016Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science TechnologyDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,TOKUR FUATFen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanlarının Sosyal Sorumlulukları Hakkındaki Görüşleri19.05.2016 - 19.05.2016Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science TechnologyDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,GÜLSUYU FATMABasit Ucuz Malzemelerle Yapılan Fen Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Kavramlarını Günlük Hayata Transferine Etkisi19.05.2016 - 19.05.2016Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science TechnologyAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,YILDIRIM NAZLISekizinci Sınıf Öğrencilerinin Buharlaşma ve Kaynama Kavramlarına İlişkin Anlayışlarının Aşina Olmadıkları Durumlara Transferinin İncelenmesi05.05.2016 - 05.05.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçeVIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları KongresiGÜLSUYU FATMA,CEYLAN DOĞAN,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERInvestigation of the Field Trip Methods Effectiveness As a Way of Improving Preservice Teachers Views on Environmental Education27.02.2014 - 27.02.2014Özet bildiriUluslararasıİngilizceICE 2014 : International Conference on EducationAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTİlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı Seviyesinin İncelenmesi27.06.2012 - 27.06.2012Özet bildiriUlusalTürkçeX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi KongresiDURUK ÜMİT,GÜLLÜ DOĞANÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL AĞLARI EĞİTSELAMAÇLI KULLANIM DURUMUNUN BELİRLENMESİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI27.06.2012 - 27.06.2012Özet bildiriUlusalTürkçeX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi KongresiÖZDEN MUSTAFA,ÇİNİCİ AYHAN,AÇIKGÜL FIRAT ESRA,DURUK ÜMİTTURKISH ADAPTATION AND PSYCHOMETRIC EVALUATION OF THE MORAL METACOGNITION SCALE18.05.2017 - 18.05.2017Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Research in Education and ScienceDURUK ÜMİT,AÇIKGÜL FIRAT ESRA,AKGÜN ABUZEROkul Dışı Ortamlardaki Fen Öğretimi Deneyimlerinin Derinlemesine Analizi: Feza Gürsey Bilim Merkezi02.05.2019 - 02.05.2019Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,YILMAZ NURCAN,TEKİN SIDIKAfile:///C:/Users/GC3BClden/Downloads/UBEST20Tam20Metin20(1).pdfOrtaokul Öğrencilerinin Kalıtım Ünitesine İlişkin Kavramlara Yönelik Metaforlarının Olgu Bilimsel Yönden İncelenmesi05.05.2016 - 05.05.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçeVIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları KongresiDOĞAN CEYLAN,GÜLSUYU FATMA,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERÖzel Yetenekli Bireylere Yönelik Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları: “Adıyaman’da Yerden Göğe Doğa Serüveni”01.11.2018 - 01.11.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçeInternational Congress on Gifted and Talented EducationTOKUR FUAT,ZEMİN BİLAL,POLAT MUSA,ÇELİK MUSTAFA,BAYRAM AYŞE,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERÖzel Yetenekli Bireylerin Biyomimetik Tasarımlarının İncelenmesi01.11.2018 - 01.11.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçeInternational Congress on Gifted and Talented EducationTOKUR FUAT,POLAT MUSA,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,ÇİÇEK ABDURRAHMAN,AKATAY SEVİL,DURMAZ İNANSEARCH FOR GROUNDED EVIDENCE ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PRESERVICE TEACHERS’ PERRY’S SCHEME AND THEIR IN-DEPTH UNDERSTANDING OF HEAT CONDUCTION AT THE MODEL LEVEL28.04.2018 - 28.04.2018Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,KILIÇ BETÜLCONCEPTUALISATION OF FEEDBACK EXPERIENCES IN A FORMATIVE ASSESSMENT PROCESS28.04.2018 - 28.04.2018Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,KILIÇ BETÜL,TOKUR FUATORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ01.03.2019 - 01.03.2019Özet bildiriUluslararasıTürkçeAKDENİZ 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİGülsuyu Fatma,AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTOrtaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algılarının İncelenmesi04.09.2014 - 04.09.2014Özet bildiriUlusalTürkçe23. Ulusal Eğitim Bilimleri KurultayıTOKUR FUAT,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERFen Bı̇lı̇mlerı̇ Öğretmen Adaylarının Gelı̇şı̇mı̇nı̇n Desteklenmesı̇: Eleştı̇rel Yansıtma ile Pedagojı̇k İçerı̇k Bı̇lgı̇sı̇ Arasındakı̇ Etkı̇leşı̇m08.11.2019 - 08.11.2019Özet bildiriUluslararasıTürkçeICHES ULUSLARARASI İNSANİ BİLİMLER VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİDURUK ÜMİTİşbirlikli Öğrenme Etkinlikleri Sırasındaki Durumsal İlginin Değişimine İlişkin Öğrenci Görüşleri21.06.2018 - 21.06.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçeIII. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler KongresiAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,KILIÇ BETÜLFen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bireye ve Sosyal Çevreye Bağlı Değişkenler Açısından İncelenmesi05.09.2013 - 05.09.2013Özet bildiriUlusalTürkçe22. Ulusal Eğitim Bilimleri KurultayıDURUK ÜMİT,GÜLLÜ DOĞANRIASEC MESLEKİ İLGİ ENVANTERİNE GÖRE SINIFLANDIRILAN ÖĞRENCİLERİN YARATICILIK VE ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ11.05.2017 - 11.05.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçe4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları KongresiDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,KILIÇ BETÜLORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ISI TRANSFERİ BAĞLAMINDA GÖZLEMLENEN VE İFADE EDİLEN DURUMSAL İLGİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: UYGULAMALI BİR ÇALIŞMA11.05.2017 - 11.05.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçe4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları KongresiDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,KILIÇ BETÜLACADEMIC POTENTIAL BELIEFS AND FEELINGS OF PRESERVICE TEACHERS IN TERMS OF SEVERAL FACTORS19.05.2016 - 19.05.2016Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,Doğan CeylanMentor and Peer Feed-Back on Micro-Teaching: As a Tool for Enhancing of Pre-Service Teachers’xx Teaching Practices27.02.2014 - 27.02.2014Özet bildiriUluslararasıİngilizceWorld Academy of Science, Engineering and Technology, International Journal of Educational and Pedagogical SciencesÇİNİCİ AYHAN,ÖZDEN MUSTAFA,DURUK ÜMİT,GÜRSOY GÜLDENFen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersi Kapsamındaki Tecrübelerinin İncelenmesi: Modeller ve Modelleme Uygulamaları21.04.2016 - 21.04.2016Özet bildiriUlusalTürkçe25. Ulusal Eğitim Bilimleri KongresiDoğan Ceylan,Gülsuyu Fatma,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERİnsan ve Çevre İlişkileri Ünitesine Yönelik Olarak Geliştirilen Duyuşsal Yoğunluklu Fen Etkinliklerinin Öğrencilerin Çevresel Duygularına ve Çevreye Karşı Tutumlarına Etkisi21.04.2016 - 21.04.2016Özet bildiriUlusalTürkçe25. Ulusal Eğitim Bilimleri KongresiGülsuyu Fatma,Doğan Ceylan,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERFen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyon Becerilerinin Sosyobilimsel Konular Bağlamında İncelenmesi03.04.2014 - 03.04.2014Özet bildiriUlusalTürkçeAdıyaman Üniversitesi Bilim, Kültür ve Sanat Sempozyumu-IDURUK ÜMİT,ÖZDEN MUSTAFA,ÇİNİCİ AYHANBilim/Sözde-Bilim Ayrımı Tartışması Yoluyla Yürütülen Argümantasyon Etkinliklerinin Sözde-Bilimsel İnanışlara Etkisi13.12.2019 - 13.12.2019Özet bildiriUluslararasıTürkçeV. International Congress on Social and Education SciencesÇAVUŞ EMİNE,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZEROyunlaştırılmış Fen Öğretiminde Durumsal İlgi13.12.2019 - 13.12.2019Özet bildiriUluslararasıTürkçeV. International Congress onSocial and Education SciencesYılmaz Betül,DURUK ÜMİTTURKISH ADAPTATION AND PSYCHOMETRIC EVALUATION OF THE MORAL METACOGNITION SCALE18.05.2017 - 18.05.2017Özet bildiriUluslararasıİngilizceInternational Conference on Research in Education and Science (ICRES)DURUK ÜMİT,AÇIKGÜL FIRAT ESRA,AKGÜN ABUZER
Editörlükler
- Research in Educational Sciences-I2024KitapUluslararasıİngilizceEditörİksad YayıneviDURUK ÜMİTEğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar VI2024KitapUluslararasıTürkçeEditörİksad YayıneviAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTEğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar V2024KitapUluslararasıTürkçeEditörİksad YayıneviAKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTEğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar-III2023KitapUluslararasıTürkçeEditörİksad YayıneviAKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİTEğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar-II2023KitapUluslararasıTürkçeEditörİksad YayıneviAKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİTEğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar2022KitapUluslararasıTürkçeEditörİksad YayıneviAKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİTEğitim Araştırmaları ve Değerlendirmeler2022KitapUluslararasıTürkçeEditörİksad YayıneviAKGÜN ABUZER, DURUK ÜMİT
Kitaplar
- Eğitim ve Bilim 2024: İlköğretim ve Ortaöğretimde Fen Bilimleri Öğretimi2024Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeEfe AkademiDURUK ÜMİT,Kılınç Mehmet,ELMAS Ali OsmanEğitim & Bilim 2022-III2022Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeEfe Akademi YayınlarıDURUK ÜMİTBilim, Eğitim, Tarih, Toplum2022Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeKalan YayınlarıYALÇIN HARUN, DURUK ÜMİT, AKGÜN ABUZEREğitimde Araştırma Yöntemleri2021Kitap TercümesiUluslararasıTÜRKİYETürkçePegem AkademiDURUK ÜMİTEğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar2020Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeGece KitaplığıDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERResearch in Education and Social Sciences2020Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeDuvar KitabeviDURUK ÜMİTEğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler2020Bilimsel KitapUluslararasıKARADAĞTürkçeIVPEDURUK ÜMİTNew Horizons in Educational Sciences2019Bilimsel KitapUluslararasıLİTVANYAİngilizceStrategic Researchers AcademyDURUK ÜMİT
Makaleler
- The Influence of Concept Cartoon-Supported Issue of Demarcation-Based Scientific Argumentation on Argumentation Skills and Pseudoscientific Beliefs10.2023HakemliÖzgün MakaleUlusalİngilizceJournal of Computer and Education Research2148-2896DURUK ÜMİT, Çavuş Emine, AKGÜN ABUZERhttp://dx.doi.org/10.18009/jcer.1323212Eighth Grade Students’ Levels of Solving Non-Routine Problems4.2023HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeJournal of History School (JOHS)1308-5298KAYA Büşranur, DURAN SERBAY, DURUK ÜMİThttps://johschool.com/index.jsp?mod=sayiicerik&file_name=3ffc08d6-a22e-4d68-9b46-48b7d547fb6c.pdfStudents’ Nature of Science Understandings: A Phenomenological Study12.2022HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEducation Quarterly Reviews2621-5799DURUK ÜMİT, Kocabük Ayşe, Çavuş Eminehttps://www.asianinstituteofresearch.org/EQRarchives/Students%E2%80%99-Nature-of-Science-Understandings%3A-A-Phenomenological-Study-Situational Interest and Its Sources: A Comparison Between Expressed and Observed Situational Interest about Heat Transfer4.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEducation Quarterly Reviews2621-5799DURUK ÜMİThttps://www.asianinstituteofresearch.org/EQRarchives/Situational-Interest-and-Its-Sources%3A-A-Comparison-Between-Expressed-and-Observed-Situational-Interest-about-Heat-Transfer-Bilimin Doğası Bileşenlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Temsil Edilme Durumu12.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeAmasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2146-7811DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERhttps://dergipark.org.tr/en/pub/amauefd/issue/58078/721309Exploring the impact of common knowledge construction model on students’ understandings of heat transfer1.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Curriculum and Instruction1562-0506DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,GÜLMEZ GÜNGÖRMEZ HATİCEhttp://ijci.wcci-international.org/index.php/IJCI/article/view/588Using Real Engagement in the Active Problem Solving Model in Teaching Science: An Interpretive Pedagogical Content Knowledge Study of An Experienced Science Teacher10.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Online Journal of Education and Teaching2148-225XDURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERhttps://www.iojet.org/index.php/IOJET/article/view/1079Turkish Moral Metacognition Scale (TMMS): The Study of Adaptation, Validation and Reliability7.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Online Journal of Educational Sciences1309-2707DURUK ÜMİT,AÇIKGÜL FIRAT ESRA,AKGÜN ABUZERInfluence of a socially-mediated contextual professional development program on prospective science teachers’xx understandings of nature of science, and integrating it into their instructional planning6.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Online Journal of Education and Teaching2148-225XDURUK ÜMİThttps://iojet.org/index.php/IOJET/article/view/916Nature of science representation in scenarios created by prospective science teachers on socioscientific issues10.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceAfrican Educational Research Journal2354-2160DURUK ÜMİThttp://www.netjournals.org/z_AERJ_S_20_037.htmlInvestigating Students’ Scientific Creativity and Metacognitive Awareness Level According to RIASEC Interest Inventory5.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEuropean Journal of Education Studies2501-1111DURUK ÜMİThttps://oapub.org/edu/index.php/ejes/article/view/3067/5704Bilimin Doğası Bileşenlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Temsil Edilme Durumu.1900HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeAmasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2146-7811DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERProspective Early Childhood Teachers’ Understandings on the Nature of Science in Terms of Scientific Knowledge and Scientific Method3.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceUniversal Journal of Educational Research2332-3205DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,TOKUR FUAThttp://www.hrpub.org/journals/article_info.php?aid=7792HÜCRE BÖLÜNMESİ VE KALITIM ÜNİTESİNDE YER ALANSOYUT KAVRAMLARIN METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ10.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceThe Journal of Academic Social Science Studies2148-4163AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,GÜLMEZ GÜNGÖRMEZ HATİCE,Ceylan DoğanSenaryo Tabanlı Öğrenme Yoluyla Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi8.2016HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceThe Journal of Academic Social Science Studies2148-4163GÜLMEZ GÜNGÖRMEZ HATİCE,AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTINVESTIGATION OF THE FIELD TRIP METHODS’ EFFECTIVENESS: AS A WAY OF IMPROVING PRESERVICE TEACHERS’ VIEWS ON ENVIRONMENTAL EDUCATION3.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceRoute Educational and Social Science Journal2148-5518AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,TOKUR FUATBUHARLAŞMA VE KAYNAMA KAVRAMLARINA İLİŞKİN ANLAYIŞLARIN BENZER BAĞLAMLARDAKİ TUTARLIĞI VE TRANSFERİ12.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceThe Journal of Academic Social Science Studies2148-4163AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,GÜLMEZ GÜNGÖRMEZ HATİCE,GÜLSUYU FATMATGA ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININÇİÇEKLİ BİTKİLERİN BÜYÜME VE GELİŞMESİ İLE İLGİLİ SAHİPOLDUĞU KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNE ETKİSİ4.2014HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceRoute Educational And Social Science Journal2148-5518TOKUR FUAT,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERThe Investigation of Preservice Science Teachers Critical Thinking Dispositions in the Context of Personal and Social Factors3.2016HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceScience Education International2077-2327AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİTAltıncı Sınıf Öğrencilerinin Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline İlişkin Görüşleri5.2016HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeAmasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2146-7811AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,GÜLMEZ GÜNGÖRMEZ HATİCEFen Öğretiminde Öğrenilen Kavramların Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesi: Su Kimyası ve Su Arıtımı6.2016HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeAdıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi2149-2727AKGÜN ABUZER,TOKUR FUAT,DURUK ÜMİThttps://dergipark.org.tr/tr/pub/adyuebdOrtaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimi Kavramına Yönelik Metaforları10.2016HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeDicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi1305-0060AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,GÜLMEZ GÜNGÖRMEZ HATİCEExamining the Learning Outcomes Included in the Turkish Science Curriculum in Terms of Science Process Skills: A Document Analysis with Standards-Based Assessment2.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Environmental and Science Education1306-3065DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,Ceylan Doğan,Gülsuyu Fatmahttp://www.ijese.net/makale/1787FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDAKİ DENEYİMLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ10.2018HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeDiyalektolog2146-4219DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,YILMAZ NURCAN,ÖZÜN SAYNUR,AYKUT NURSEL,TEKİN SIDIKAProspective Early Childhood Teachers’xx Understandings on the Nature of Science in Terms of Scientific Knowledge and Scientific Method3.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceUniversal Journal of Educational Research2332-3205DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZER,TOKUR FUAThttp://www.hrpub.org/journals/article_info.php?aid=7792
Atıflar
- TGA ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININÇİÇEKLİ BİTKİLERİN BÜYÜME VE GELİŞMESİ İLE İLGİLİ SAHİPOLDUĞU KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNE ETKİSİMAKALE1.22020-10-30 12:37:10TGA ETKİNLİKLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININÇİÇEKLİ BİTKİLERİN BÜYÜME VE GELİŞMESİ İLE İLGİLİ SAHİPOLDUĞU KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNE ETKİSİUluslararasıİngilizceRoute Educational And Social Science Journal2148-5518TOKUR FUAT,DURUK ÜMİT,AKGÜN ABUZERThe Investigation of Preservice Science Teachers Critical Thinking Dispositions in the Context of Personal and Social FactorsMAKALE16.22020-10-30 09:22:39The Investigation of Preservice Science Teachers Critical Thinking Dispositions in the Context of Personal and Social FactorsUluslararasıİngilizceScience Education International2077-2327AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT
Oluşturulma08 Aralık 2012 22:41Görüntülenme1228