- Yapay Zekâ İle Pedagojik Dönüşüm: YZ-Tpab İle Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişimi20.03.2025 -UzmanTÜBİTAK 2237-A Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ve Geogebra Desteğiyle Lisansüstünde Gelişim Zamanı22.09.2025 - 25.09.2025Eğitmen8. Sınıf Cebir Öğrenme Alanının "VIII ve XV yüzyıl" Matematik Tarihi Bağlamında İncelenmesi08.04.2025 -DanışmanSekizinci Sınıf Öğrenciler için Yapay Zeka Destekli Matematik Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi -Adıyaman Örneği08.04.2025 -DanışmanTübitak Bilim ve Toplum Projesi23.05.2025 - 23.05.2025Proje KoordinatörüRayleigh dalgalarının akışkanlar dinamiği ile ilişkili davranışlarının dinamik dalga çözümleri ile incelenmesi08.08.2024 -AraştırmacıSRL-AIDE Modeline Göre Yürütülen Özdüzenlemeye Dayalı Öğrenmenin Problem Çözme Becerilerine, Özyeterlik Algısına ve Matematiksel Motivasyona Etkisi24.06.2024 - 02.05.2025AraştırmacıMASRL Modeline Göre Yürütülen Özdüzenlemeye Dayalı Öğrenmenin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerine, Matematik Motivasyonuna ve Başarı Duygusuna Etkisi: Adıyaman Örneği24.06.2024 - 02.05.2025YürütücüTübitak Bilim ve Toplum Projesi28.03.2024 - 28.03.2024EğitmenTübitak Bilim ve Toplum Projesi08.03.2024 - 08.03.2024EğitmenAkışkanlar Mekaniğinde Sığ Su Dalgalarının Dinamiklerinin Analizi24.05.2023 - 24.05.2024AraştırmacıMatematiksel Yetkinlikle Mikro İktisat Öğretiminin Araştırılması: Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü Örneği22.03.2024 -YürütücüEğitsel Oyunların Ortaokul Matematik Başarısına Etkisinin Araştırılması16.05.2022 - 28.05.2024DanışmanAdıyaman İli 12-15 Yaş Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Matematik Okuryazarlığı Seviyelerinin İncelenmesi04.02.2013 - 20.12.2018YürütücüOluşturulma07 Aralık 2012 11:30Görüntülenme860