Bildiriler
- PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ18.01.2025 - 18.01.2025Özet bildiriUluslararasıTürkçe6. INTERNATIONAL BOĞAZİÇİ SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESSKAYA EMİNEhttps://www.isarconference.org/_files/ugd/6dc816_0a01ce2506ea45aab4339a0cfda24fd3.pdfDeprem sonrası okula devam edemeyen ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin reoryantasyon sürecindeki duygu ve düşüncelerinin değerlendirilmesi28.04.2024 - 28.04.2024Özet bildiriUluslararasıTürkçeVII. INTERNATIONAL CONGRESS of EDUCATION AND SCIENCEÜNİŞEN ALİ,KAYA EMİNEhttps://www.cizgikitabevi.com/kitap/1866-vii-international-congress-of-education-and-science-abstracts-book-2024İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi26.10.2023 - 26.10.2023Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe2. International Education and Science CongressKAYA EMİNEhttps://incescongress.com/books/fulltext-2023.pdfYenilenen ilkokuma yazma programına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi03.05.2018 - 03.05.2018Özet bildiriUluslararasıTürkçeAlanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 4. Uluslararası eğitim bilimleri sempozyumuİZCİ EYÜP,KAYA EMİNEhttps://kayit.asoscongress.com/files/Egitim_Bilimleri_Ozet_kitapcigi.pdf
Kitaplar
- Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri 22024Bilimsel KitapUlusalTÜRKİYETürkçePegem AkademiKAYA EMİNE,İZCİ EYÜP
Makaleler
- EĞİTİM YOLCULUĞU: DEPREM SONRASI BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN GEÇİCİ OKUL DEĞİŞİMİNİN İNCELENMESİ4.2025HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeAdıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi1308-9196KAYA EMİNE,ÜNİŞEN ALİhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/adyusbd/issue/91531/1640890An Evaluation of the Emotions and Thoughts of First-Grade Primary School Students Who Could Not Attend School After the Earthquake During Their Readaptation Process3.2025HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Turkish Education Sciences2148-2314KAYA EMİNE,ÜNİŞEN ALİhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/4365717FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİLİRLİK ÇALIŞMASI5.2024HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeTarih Okulu Dergisi1308-5298KAYA EMİNE,İZCİ EYÜPhttps://johschool.com/sayi/b4d65dee-1a50-4de3-a9e5-9b6efc46ccac.pdfYazılı basına yansıyan Rus eğitim sistemi4.2018HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeThe Journal Of International Lingual, Social And Educational Sciences2458-9012KAYA EMİNE,DURUHAN KEMAL,ÜNİŞEN ALİhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/jilses/issue/41927/417510Yenilenen ilkokuma yazma programına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi8.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeTarih Okulu Dergisi1308-5298İZCİ EYÜP,KAYA EMİNEhttp://dx.doi.org/10.14225/Joh1310Fen bilimleri dersinin ilkokul üçüncü sınıf programına alınmasıyla ilgili öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi8.2015HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeAdıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi1308-9196ÜNİŞEN ALİ,KAYA EMİNEhttps://doi.org/10.14520/adyusbd.62061Ortaokul beşinci sınıf öğrencilerinin okuma kaygılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi5.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeElektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)1304-0278İZCİ EYÜP,KAYA EMİNE